Det har spekulerats i att det skulle kunna vara skadligt från hälsan, men hittills har man inte kunnat hitta någon koppling mellan wifi och hälsorisker. Kanske beror det helt enkelt på att man inte sökt färdigt än — allting kan nästan sägas vara en hälsorisk, bara det finns tillräckligt mycket av det.
Det är lite grann som man ibland hör läkare säga: "Vad är definitionen på en frisk människa?" — "Ännu ej färdigundersökt!" 😊

